سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام:

کار پلیس راهور یک کار آموزشی، فرهنگی است

سرهنگ القاصی مهر بابیان اینکه اقدامات گسترده فرهنگی باعث اعتماد و جلب توجه مردم به پلیس می‌شود، گفت:کارپلیس راهور یک کار آموزشی و فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در جمع کارکنان پلیس راهور، با بیان اینکه اقدامات پلیس راهور آموزشی وبازدارنده است، اظهار داشت:در سنوات گذشته یکی اقدامات خوب و موثری که در زمینه فرهنگ سازی توسط پلیس راهور انجام گرفت و باعث جلب نظر مردم شده است، اجرای طرح "همیاران پلیس"در مهد کودک‌ها و مدارس است.

او با اشاره به اینکه اجرای طرح"همیاران پلیس "برای پلیس راهور هزینه بر و زمان بر بوده است و نباید به سادگی آن را کنار بگذارد برلزوم تداوم این طرح راهبردی و پیشگرانه در فضای مجازی باهمکاری سازمان آموزش و پروش تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه به کاهش ۴۷ درصدی کشته‌های حوادث ترافیکی در ۹ ماه نخست دراستان ایلام اشاره کردو افزود: این اتفاق خوب که در زمنیه کاهش تصادفات رقم خورده است بایستی با جدیت و حساسیت درسال‌های آینده هم تدوام داشته باشد.

او با ابزار نگرانی از فراوانی مرگ مجروحین حوادث رانندگی در مراکز درمانی و پیش بیمارستانی، بیان کرد:پلیس راهور به عنوان محوری‌ترین سازمان و متولی اصلی بایستی در این زمینه مطالبه گری کند و اجازه ندهد که تعلل و کوتاهی دیگران باعث فوت مصدومان شود.

سرهنگ القاصی مهر در بخش دیگر از سخنانش بر شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز و ساماندهی مشاغل مزاحم و کاذب در سطح معابر درونشهری و تجهیز معابر به سامانه‌های هوشمند ثبت تخلف اشاره و اضافه کرد: قطعا اگر این مسائل حل شود کمک شایانی به روانسازی ترافیک و کاهش تصادفات خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام، دربخش دیگراز سخنان خود به نظارت جدی بر آموزشگا‌های رانندگی و افزایش تعداد غرفه‌های ارائه خدمات در مرکز تعویض پلاک ایلام اختصاص داد و اعلام کرد: پلیس راهور قانونا مکلف است برکیفیت آموزش و آزمون هنرجویان نظارت جدی اعمال کند تا ضعف آموزش و عدم مهارت راننده موجب شکل گیری حوادث رانندگی نشود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.