سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سیستان و بلوچستان:

تجمعات برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا باید به حداقل ممکن برسد

موهبتی گفت:از آنجایی‌که تجمعات یکی از اصلی‌ترین عوامل انتشار کروناست باید تجمعات و ازدحام‌های جمعیتی در اماکن و مراسم مختلف در این استان به حداقل ممکن برسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا که با حضور ویدیوکنفرانسی استانداران سراسر کشور برگزار شد اظهارداشت: با همکاری بسیار خوب مردم، اصناف و زحمات بخش بهداشت‌ودرمان، سازمان‌ها و بخش‌های مختلف و متولیان این موضوع، وضعیت سیستان و بلوچستان در حالت زرد و رو به بهبود است که باید تلاش شود وضعیت این ویروس رو به ریشه‌کنی برود.

او تصریح کرد: در صورت عادی‌انگاری این مساله و نبود توجه به توصیه‌های بهداشتی احتمال شیوع موج جدید ویروس کرونا بسیار جدی وجود خواهد داشت؛ بنابراین همه‌ مردم و بخش‌های مختلف بایدشیوه نامه بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت و از برگزاری هرگونه تجمع و ازدحام پرهیز کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان رعایت دستورات بهداشتی در رستوران‌ها، بازارها، ادارات، مراکز خدماتی بویژه دفاتر پیشخوان دولت را تاکید کرد و افزود: در صورت شلوغی دفاتر پیشخوان دولت برای پیشگیری از ازدحام، ساعت کار این دفاتر افزایش یابد.

او  همچنین آمادگی تمامی مراکز بیمارستانی، بهداشتی و درمانی را برای مقابله با موج جدید احتمالی ویروس کرونا خواستار شد و گفت: براساس نظر دانشگاه‌های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان و ستاد مدیریت و مقابله با این ویروس، وضعیت فعالیت و آموزش مدارس طبق روال گذشته استمرار دارد.

موهبتی گفت: فعالیت دستگاه‌ها براساس ضوابط ابلاغ شده به آنان در وضعیت زرد، حداکثر با دو سوم تعداد کارکنان ادامه خواهد داشت و در صورت تغییر این وضعیت نحوه فعالیت‌ها اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.