سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشگیری از وقوع بحران ها و حوادث و حل مشکل آبگرفتگی معابر شهری و روستایی

سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود بر حل مشکلات آبگرفتگی در سطح شهر و روستاهای اطراف و آمادگی پیشگیری از وقوع بحران ها و حوادث بعدی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ابوطالب جلالی سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان شاهرود با اشاره به لزوم برنامه ریزی به منظور پیشگیری از وقوع بحران ها و حوادث بعدی بر همکاری و‌ مساعدت کلیه دستگاه های اجرایی ذیربط به منظور رفع خطر و حل مشکلات شهروندان و روستاهای اطراف در مناطق بحرانی تاکید کرد و گفت:  مسئولین نهادهای ذیربط با تمام توان در اجرای پروژه های مد نظر اقدام کنند تا شاهد حوادث سال های گذشته نباشیم.

او خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از بروز مشکلات گذشته ناشی از سیلاب های احتمالی، احداث کانال هدایت آب های سطحی از تقاطع علامه مجلسی تا روستای مغان مورد توجه شهرداری و همکاری دهیاری مغان با برنامه ریزی لازم انجام شود.

جلالی بر توجه به هدایت این آب ها از روستای مغان به پایین دست روستا تاکید کرد و بر حل مشکل آبگرفتگی زیر پل رویان با همکاری دستگاه های ذیربط تاکید کرد.

انتهای پیام / گ

برچسب ها: منابع آب ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.