سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازرسی واحد‌های پرورش دام و طیور بهاباد

رئیس شبکه دامپزشکی بهاباد گفت: با همکاری شبکه دامپزشکی و مرکز بهداشت شهرستان واحد‌های پرورش دام و طیور بازرسی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سعید دادگرنیا، رئیس شبکه دامپزشکی بهاباد گفت: با هدف تشدید نظارت بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی بازرسی مشترکی از واحد‌های پرورشی شهرستان بهاباد صورت گرفت.

او افزود: یکی از استراتژی‌های اصلی در سطح دنیا و کشور ما برای مدیریت بیماری کرونا نظارت بر نحوه اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در کلیه بخش‌ها بخصوص بخش‌های پرورش دام و طیور ایستگاه‌های جمع آوری شیر، کشتارگاه‌ها و غیره  است.

این مسئول اظهار داشت: این طرح که به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده در نظر دارد با تشدید نظارت بر شیوه نامه‌های بهداشتی و اعمال قانون از طریق سه راهکار نظارت مردمی، نظارت تیم‌های بهداشتی و نظارت سایر دستگاه‌های مسئول به منظور کنترل این بیماری اقدام کند.

دادگرنیا اظهار داشت: از این رو به اتفاق بازرسان شبکه بهداشت شهرستان بهاباد از دامداری‌ها و مرغداری‌های این شهرستان بازدید به عمل آمده و نکات مورد نظر گوشزد، مشکلات موجود ثبت و تذکر داده شد تا رفع شوند.

سعید دادگرنیا، رئیس شبکه دامپزشکی بهاباد گفت: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا همگی باید کوشا بوده و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده مستمر از ماسک تلاش کنیم.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.