سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رزمایش اهداء بسته‌های معیشتی و بهداشتی در مشهد

رزمایش اهداء بسته‌های معیشتی و بهداشتی به خانواده‌های متاثر از ویروس کرونا در مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در رزمایش رزمایش اهداء بسته‌های معیشتی و بهداشتی که با همکاری هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برگزار شد،گفت: شکر نعمت خدا بر همه ما لازم است و در پرتو این انقلاب ما از نعمت مدیریت مقام ولایت و رهبری وابسته به امام معصوم (ع) و حاکمیت الله برخورداریم.

او افزود: تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی موفقیت‌های بسیاری را به دنبال داشته و این موفقیت با همکاری عموم مردم صورت پذیرفته است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: همکاری و فعالیت سپاه، کمیته امداد، هلال احمر، ستاد فرمان اجرایی امام و دیگر نهاد‌ها و سازمان‌ها و گروه‌ها بیش از ١میلیون و ٣٠٠ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شده است؛ و در تلاشیم نیازمندی در بین این توزیع‌ها استثنا نشود و جا نماند.
بیشتربخوانید


آیت الله علم الهدی بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی نقش بسزایی برای رفع مشکلات ناشی از شیوع کرونا به عهده داشته است و من از کسانی که برای رفع مشکلات در تلاشند تشکر می‌کنم.

نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اهدای ٢٦ هزار بسته معیشتی از ابتدای اجرای طرح گفت: در ششمین دوره از رزمایش اهدای بسته‌های معیشتی در استان خراسان رضوی بیش از ٣ هزار و ٥٠٠ بسته معیشتی به خانواده‌های متاثر از ویروس کرونا اهداء شده است.

او افزود: ارزش مالی بسته‌های معیشتی در این دوره از رزمایش بیش از یک میلیارد تومان برآورد می‌شود که از محل اهداء کمک‌های مردمی تامین شده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: در رزمایش مشترک هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ۶هزار بسته بهداشتی نیز برای توزیع بین حاشیه نشینان و خانواده‌های آسیب دیده استان آماده شده است.
 
انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.