سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرقت بیش از ۶۵ میلیارد ریالی تجهیزات راهداری از ابتدای امسال

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از سرقت بیش از ۶۵ میلیارد ریالی تجهیزات راهداری از ابتدای امسال تاکنون خبر داد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال شاهد افزایش موارد سرقت انواع تجهیزات راهداری هستیم، گفت : امسال ۶۵ میلیارد ریال از تجهیزات جاده‌های استان به سرقت رفته است.

او عمده تجهیزات سرقتی را شامل انواع تابلو‌ها و علائم ایمنی دانست و گفت : در این مدت بیش از ۴۱۰۰ تابلو راهداری به ارزش بیش از ۲۶ میلیارد ریال به سرقت رفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بخش دیگری از تجهیزات سرقت شده را گاردریل حاشیه جاده‌ها اعلام کرد و افزود: در این بخش نیز ۵۸ هزار کیلوگرم گاردریل به ارزش ۱۴.۵ میلیارد ریال سرقت شده است.

کرمی از سرقت سایر تجهیزات از جمله ترانس برق، پایه تیر برق، سامانه‌های روشنایی، کابل برق و... خبر داد و افزود: امسال فقط ۱۰ هزار مترمربع از کابل برق جاده‌های کرمانشاه دزدیده شده است.

او با بیان اینکه سرقت تجهیزات راهداری علاوه بر بار مالی فراوان، تهدیدی جدی برای جان مسافران و رانندگان جاده‌ها است، ادامه داد: در برخی از محور‌ها که تابلو سرقت می‌رود و یا جاده خاموش می‌شود، خطر تصادفات بسیار بالا می‌رود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به طول نزدیک به هشت هزار کیلومتری جاده‌های کرمانشاه و اینکه امکان پایش همه این مسیر‌ها در تمام شبانه روز وجود ندارد، گفت: گشت‌هایی را نیز به منظور مقابله با سرقت‌ها در نظر گرفته ایم.

کرمی راهکار مهمی که می‌تواند به کاهش سرقت‌ها کمک کند را همکاری مردم دانست و افزود: از مردم تقاضا داریم حتما هنگام مشاهده موارد اینچنینی موضوع را با ما در میان بگذارند، چون این سرقت‌ها بازی با جان مردم محسوب می‌شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.