سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۲۹ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ۲۹ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاه‌ای استان اردبیل در بازدید از راهدارخانه کجل در محور اردبیل سرچم گفت: به دلیل اعمال محدودیت‌های کرونایی در جهت مقابله با شیوع این ویروس محنوس شاهد کاهش تردد در ۹ ماه گذشته هستیم.

او با بیان اینکه ۶۸ سامانه تردد شماری در محور‌های مواصلاتی فعال است تصریح کرد: بیشترین تردد استان در مدت یاد شده به ترتیب در محور رفت و برگشت اردبیل آستارا با ۶ میلیون و ۶۲۳ هزار تردد، اردبیل سه راهی سرعین و بالعکس ۴ میلیون ۸۹۳ هزار تردد و اردبیل مغان محدوده سه راهی صحـرا ۴ میلیون و ۳۳۳ هزار تردد به ثبت رسیده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل میانگین سرعت در محور‌های مواصلاتی را ۷۱ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز ۹ ماهه گذشته استان در محور‌های مشکین شهر کنگرلو – بران قره آغاج و سربند در محور پارس آباد اردبیل ثبت شده است.

وثوقی با بیان اینکه در مدت یاد شده یک میلیون و ۱۲۹ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در استان اردبیل به ثبت رسیده افزود: محور‌های اردبیل آستارا – سه راهی بیله سوار به بیله سوار و اردبیل آبی بیگلو بیشترین تخلف سبقت غیرمجاز را داشته اند.

او از فعال بودن ۱۳۵ سامانه هوشمند جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.