سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال تسهیلات بخش مکانیزاسیون کشاورزی در کرمانشاه

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت : از ابتدای امسال بیش از ۱۱۱ میلیارد و ۱۳۱ میلیون ریال تسهیلات بخش مکانیزاسیون کشاورزی در نیمه اول در این شهرستان جذب شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابراهیم دارایی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه با اشاره به جذب اعتبارات خرید تراکتور و ادوات کشاورزی گفت : با جذب اعتبار یاد شده ۵۹ دستگاه تراکتور سنگین متوسط و نیمه سنگین و تعداد ۱۱۳ دستگاه ادوات دنباله بند در زیر بخش تولیدات گیاهی خریداری و جذب شده است.

او با بیان اینکه تجهیز بخش کشاورزی این شهرستان به انواع تراکتور و ادوات دنباله بند ادامه دارد گفت : مسیر توسعه مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان کرمانشاه با جدیت دنبال می‌شود.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه افزود: در نیمه دوم امسال تعداد ۱۳۵ دستگاه تراکتور سنگین و نیمه سنگین و تعداد ۲۰ دستگاه کمباین سهمیه جهت این شهرستان قرار گرفته که از این تعداد ۷ دستگاه تراکتور با ادوات باجذب حدود ۳۰ میلیارد ریال انجام گرفته و به علت عدم تامین اعتبار مابقی آن هنوز جذب نشده است.

او افزود: باید در جهت بالا بردن میزان تولید، کیفیت محصولات زراعی و باغی و افزایش بهره وری گام‌های اساسی برداشته شود و با کشت مکانیزه می‌توان هزینه تولید محصولات کشاورزی و ضایعات آن را پایین آورد و برای حفظ آب و خاک باید به سمت و سوی استفاده از فناوری‌های جدید و بهره برداری از ماشین آلات نوین و کشاورزی حفاظتی رفت .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.