سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته حوادث:

پدر قربانی دختر شد/رشد ۲۴ درصدی کشفیات دام قاچاق

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : پدر کرمانشاهی برای نجات جان دختر ۱۷ ساله اش ، به علت سقوط از بالکن منزل که در طبقه پنجم قرار داشت، جانش را از دست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه منجر به فوت در محله گلستان کرمانشاه، ماموران کلانتری ۲۲ بهمن در محل حاضر شدند.

او گفت : در بررسی‌های انجام شده از سوی ماموران مشخص شد دختر ۱۷ ساله خانواده برای تعویض لامپ، وارد بالکن شده که ناگهان تعادل خود را از دست می‌دهد.

آمویی افزود: پدر ۴۷ ساله او که در نزدیکی دخترش حضور داشته با مشاهده صحنه و اینکه دخترش را در آستانه سقوط می‌بیند، برای نجات او اقدام می‌کند که متاسفانه در این کش و قوس هر دو نفر از بالکن منزل که در طبقه پنجم آپارتمان مسکونی قرار داشته به پایین پرتاب می‌شود و پدر خانواده به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست می‌دهد.

او با اشاره به انتقال دختر مصدوم خانواده به بیمارستان، افزود: طبق گزارشات او نیز شرایط جسمانی مناسبی ندارد.

آمویی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، احتیاط را شرط اول انجام هر کاری دانست و از شهروندان خواست زمان حضور در بالکن، پشت بام و... مسائل ایمنی را کاملا رعایت کنند

محموله قاچاق به مقصد نرسید

محمد محمدی فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی قصرشیرین از حضور کامیونی در مرز خسروی و اینکه راننده آن قصد انتقال تعداد زیادی احشام قاچاق به کشور عراق را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی کامیون موردنظر شده و پس از توقیف و بازرسی از آن ۵۰ راس گوسفند قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی قصرشیرین افزود: طبق نظر کارشناسان ارزش احشام قاچاق کشف شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که راننده کامیون در این رابطه دستگیر با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

کشفیات دام قاچاق افزایش یافت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از رشد ۲۴ درصدی کشفیات دام قاچاق در هفت ماه اول امسال خبر داد و گفت: در این مدت سه هزار و ۵۷۹ راس دام و طیور از قاچاقچیان کشف شد در حالی که کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ هزار و ۸۹۴ راس بود.

جلیل سلطانی ادامه داد: بیشترین دام‌های کشف شده در این مدت گوسفند ۲ هزار و ۵۴۲ راس، طیور ۹۳۳ قطعه و گاو ۱۰۱ راس بوده است.

او ارزش احشام قاچاق کشف شده را بالغ بر ۶۱ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: ار نظر ارزش ریالی امسال نسبت به پارسال هشت درصد رشد داشته ایم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.