سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح تردد زوج و فرد خودرو‌ها در تبریز

فرماندار شهرستان تبریز گفت: اجرای طرح تردد زوج و فرد خودرو‌ها در تبریز برای کنترل آلودگی هوا از فردا شنبه دوباره آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،بهروز مهدوی فرماندارشهرستان تبریزگفت: با توجه به نقش حمل و نقل و میزان آلایندگی خودرو‌ها در آلودگی هوای تبریز، اجرای دوباره این طرح در کارگروهی در همین زمینه تصویب شد و بررسی جوانب مختلف اجرای این طرح و بازدید از مرکز کنترل نشان می‌دهد که از روز شنبه می‌توان آن را با موفقیت اجرا کرد.

اوافزود: پایداری شرایط جوی هوا در روز‌های گذشته موجب آلودگی هوای تبریز شده بود و در صورت تداوم این وضعیت در روز‌های آینده و افزایش آلاینده‌های جوی، می‌تواند هوای این شهر را برای گروه‌های سنی مختلف ناسالم کند.

اوهمچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در تبریز برای پیشگیری از شیوع کرونا ادامه داد: منع تردد شبانه خودرو‌ها از ساعت ۹ شب تا ۴ بامداد تا اعلام ستاد مبارزه با کرونا برای پیشگیری از دورهمی‌های خانوادگی همچنان پابرجا است.

اصغر آدی بیگ مدیرعامل سازمان حمل نقل و ترافیک شهرداری تبریز نیز گفت: عملیات نصب ۲۰ دستگاه دوربین در محدوده مرکزی شهر و محدوده اجرای طرح زوج و فرد در حال اتمام است و امسال نصب ۴۰ دستگاه دوربین ثبت سرعت و پلاک خوان را در برنامه کاری این سازمان قرار دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.