سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان شهرستان بشرویه:

گلخانه داران خسارت دیده، دادخواست مطالبه خسارت ارائه دهند

‍ دادستان شهرستان بشرویه گفت: در پی خسارت قطع ناگهانی برق به چند واحد گلخانه ای، گلخانه داران دادخواست تأمین دلیل و مطالبه خسارت ارائه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، خسروی دادستان بشرویه در بازدید سرزده از ۳ گلخانه آسیب دیده ضمن گفتگو با خسارت دیدگان، گفت: پیرو فرمایشات مقام عظمای ولایت و ریاست قوه قضائیه وظیفه تمامی دستگاه‌ها بالاخص دستگاه قضایی حمایت قاطع و تمام قد از تولید کنندگان به ویژه نسل جوان است.

او افزود: در قضیه خسارت به گلخانه ها، به تمامی خسارت دیدگان توصیه می‌کنم که به فوریت ضمن مراجعه به دفتر خدمات الکترونیک قضایی، دادخواست تأمین دلیل و سپس دادخواست مطالبه خسارت را مطرح کنند تا موضوع از طریق محاکم حقوقی دادگستری پیگیری شود.

خسروی بیان کرد: دادستانی نیز از حیث وظیفه مدعی العموم بودن موضوع را به جد پیگیری و در صورت احراز قصور از ناحیه هر دستگاهی با مقصرین احتمالی برخورد خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


دادستان شهرستان بشرویه تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرد سال، از مدیران دستگاه‌های اجرایی می خواهم وظایف قانونی خود را به درستی انجام دهند.

او ادامه داد: در صورت ورود هر گونه حادثه احتمالی و ایراد خسارت به مردم و احراز سهل انگاری و یا قصور، دستگاه قضایی به هیچ وجه تضییع حقوق عامه را برنخواهد تافت.


۴ روز پیش در پی قطع ناگهانی برق، بیش از ۵۰۰ میلیون تومان خسارت به گلخانه‌های شهرستان بشرویه وارد شد که گلخانه داران علت آن را اطلاع رسانی نکردن مسئولان مربوطه اعلام کردند.

انتهای پیام/ ر ف 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.