سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورزشگاه آزادی تربت حیدریه مرمت می‌شود

رئیس ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: مشکلات مربوط به جایگاه تماشاچیان ورزشگاه آزادی تربت حیدریه تا پایان امسال رفع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: نقص آبگیری جایگاه تماشاچیان ورزشگاه آزادی تربت حیدریه تا پایان اسفندماه امسال  رفع می شود.

او افزود: آبگیری سکو‌های ورزشگاه آزادی تربت حیدریه یکی از ایرادات اساسی این ورزشگاه و متوجه پیمانکار شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور است که در یک سال گذشته پس از بارندگی‌های متعدد به بخش‌های مختلف ورزشگاه نفوذ کرده و موجب آسیب به کل سازه شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه با اشاره به اینکه اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه یک میلیارد ریال پیش بینی شده ادامه داد: پس از تایید اداره کل ورزش و جوانان و ایجاد تفاهم با شرکت نانوسازه، کار رفع نقص سکو‌ها در دو مرحله آغاز شد که در مرحله نخست مراکز نفوذ آب در پیاده رو سکو‌ها به مساحت هزار متر تا پایان دی ماه عایق می‌شود.

رضایی بیان کرد: بخش دوم این پروژه شامل عایق بندی کل سکو‌های تماشاچیان به طول دو هزار و ۵۰۰ متر است که به دلیل شرایط جوی نامناسب از یک ماه آینده آغاز و تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام//ا. غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.