سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از پایگاه‌ راهبردی موشکی نیروی دریایی سپاه در سواحل خلیج فارس

یکی از پایگاه‌های راهبردی موشکی نیروی دریایی سپاه در سواحل خلیج فارس با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: منطق ما در دفاع از تمامیت ارضی، استقلال کشور و دستاورد‌های انقلاب اسلامی" قوی شدن" است.

سلامی پس از بازدید از یگان‌ها و سامانه‌های مستقر در این پایگاه گفت: دشمنان ما قدرت منطق ما را نمی‌پذیرند بلکه بر منطق قدرت تکیه دارند، لذا برای جلوگیری از تحمیل اراده سلطه طلبانه و برنامه آن‌ها، راهی جز تقویت قدرت بازدارنده دفاعی و تهاجمی برای ما وجود ندارد.

او افزود: این مجموعه یکی از چندین تاسیسات نگه دارنده موشک‌های راهبردی نیروی دریایی سپاه است که در آن ستونی از موشک‌ها و سیستم‌های پرتاب کننده مستقر است.

فرمانده کل سپاه گفت: طول این ستون‌های موشکی کیلومتر‌ها ادامه دارد و تعداد زیادی از این مجموعه‌ها در نیروی دریایی سپاه وجود دارد و الحمدالله نیروی دریایی با توان داخلی و قدرت تهاجمی به کفایت و بلوغ قدرت دست یافته است.

سرلشکر سلامی افزود: موشک‌های نیروی دریایی سپاه جزء پیشرفته‌ترین موشک‌هایی است که در عرصه نبرد‌های ساحل به دریا، سطح به دریا و دریا به دریا استفاده می‌شود.

او افزود: هر لحظه نیاز باشد رزمندگان اسلام از منافع حیاتی ملت بزرگ ایران در آب‌های نیلگون خلیج فارس و ماورای آن دفاع تهاجمی قدرتمندانه را خواهند داشت.

فرمانده کل سپاه همچنین گفت: این موشک‌ها با برد صد‌ها کیلومتر با ویژگی نقطه زن و دقیق و با قدرت تخریب بسیار بالا توانایی عبور از تجهیزات جنگ الکترونیک دشمن دارند.

سلامی با اشاره به اینکه هم اکنون افسران جوان بیشماری در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند که سامانه‌ها را آماده باش برای هر گونه عملیات آنی نگه می‌دارند، افزود: اگر اراده‌ای در مستکبران و دشمنان ما وجود داشته باشد، این جوانان شجاع و برومند، اراده آن‌ها را در نطفه خفه می‌کنند.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
بارها وبارها درانجام تعهدات دشمنان برهمگان درجهان اثبات شده است که دیپلماسی درزبان دشمن یکطرفه بوده وهست پس کسانیکه هنوزهم طعم رابطه دیپلماتیک رابدلیل داشتن ثروتهای باداورده نچشیده اند حداقل به ملت خود بیندیشند وحداقل درزبان دیپلماتیک مثل دشمن عمل نمایند .برجام میتوانست برای کشورما هم اورده های دیپلماتیک گسترده ای داشته باشد ولی متاسفانه نکات مورد توجه رهبری معظم انقلاب را درمورداجرای قدم بقدم اجرانکردند