سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی روند اجرای طرح شهید سلیمانی در شاهرود

روند اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با حضور علی اَبرازه نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  علی ابرازه نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از روند اجرای این طرح گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان گام چهارم بیماری کویید – ۱۹ با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، سپاه، بسیج، هلال احمر و سازمان‌های مردم نهاد با موفقیت در شاهرود اجرا شده است.

او افزود: نقطه قوت اجرای طرح شهید سلیمانی در شاهرود حیطه مراقبتی است که با تیم تخصصی شامل پزشک و پرستار مراحل رهگیری، مراقبت و ویزیت در منزل با اعزام پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت و تیم سیار بسیج به خوبی اجرا شده است.

ابرازه گفت: در این طرح در شاهرود استفاده از مهمانسرا و هتل برای برای بیمارانی که در منزل امکان قرنطینه ندارند فراهم شده است.

نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز داشت: طرح شهید سلیمانی در کنار اجرای طرح محدویت‌های هوشمند و کاهش تردد‌ها به کاهش موارد ابتلا، بستری و فوت بیماران کرونا کمک کرده است.

او اضافه کرد: این طرح تا پایان امسال ادامه دارد تا انتقال بیماری را کاهش داده و زنجیره انتقال بیماری قطع شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.