سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با سراسر کشور؛

آزمون ورودی دانشگاه‌های افسری ارتش در شیراز برگزار شد

آزمون ورودی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد در شیراز برگزار شد.

سرهنگ آرش اسفندیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: شعبه استخدام این نیرو از مهرماه تا ۲۳ آذرماه امسال به منظور تکمیل کادر افسری خود از بین جوانان مومن، انقلابی و ولایت‌مدار در رشته‌های علوم تجربی و ریاضی فیزیک ثبت‌نام کرد.

او با بیان اینکه در استان فارس بیش از ۲ هزار نفر برای شرکت دراین آزمون نام نویسی کردند، افزود: صبح امروز همزمان با سراسر کشور و با حضور فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد  آزمون ورودی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در ۴ ساختمان دانشکده دانشگاه شیراز برگزار شد.

مسئول استخدام ارتش در جنوب کشور  اظهار داشت: نفرات برگزیده به دانشگاه های افسری نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند ارتش راه می یابند.

سرهنگ اسفندیاری با بیان اینکه مرحله دوم و سوم پذیرش در دانشگاه‌های افسری ارتش ابتدای بهمن ماه برگزار خواهد شد،  افزود: در این مرحله سه برابر ظرفیت پذیرش می‌شوند و داوطلبان هم می‌توانند نتیجه آزمون را پایان دی ماه از روش سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران مشاهده کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.