سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با تصویب شورای ترافیک پروژه زیرگذر و روگذر میدان معلم کلنگ‌زنی می‌شود

شهردار شهرکرد گفت: با حضور مشاور و پس از تصویب شورای ترافیک چهارمحال و بختیاری، پروژه زیرگذر و روگذر میدان معلم توسط قرارگاه خاتم الانبیاء در دهه مبارک فجر کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در جلسه شورای معاونین و مدیران این شهرداری ضمن تشکر از اعضای شورای ترافیک شهرستان در تصویب طرح زیرگذر و روگذر میدان معلم اظهار داشت: با حضور مشاور و پس از تصویب شورای ترافیک استان، پروژه یادشده توسط قرارگاه خاتم الانبیاء در دهه مبارک فجر کلنگ‌زنی خواهد شد.

او افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط سختی را داشتیم، اما حجم بالای کار و شرایط سخت کرونا مانع ارائه خدمت به شهروندان نشده است.


بیشتر بخوانید


عبدالغنی اضافه کرد: در سه ماهه پایانی سال باتوجه به اینکه درآمد‌های شهرداری باید احصا و بودجه سال آینده بسته شود شرایط کاری سخت‌تر می‌شود، اما باید با دقت و به دور از حاشیه، به‌خوبی بودجه، درآمد و عوارض برای سال ۱۴۰۰ تدوین و به شورای اسلامی ارسال گردد تا در زمان مقرر و مناسب تصویب شود.

او با بیان اینکه مدیران و معاونین باید بودجه پیشنهادی خود جهت اجرای برنامه‌ها را در اسرع وقت ارائه نمایند ادامه داد: در جلسات هیئت مدیره، مدیران باید پروژه‌های مهم و واولویت‌دار خود را برای بودجه سال آینده نهایی و معرفی کنند.

عبدالغنی گفت: شهرکرد متاسفانه از معدود مراکز استانی است که از زیرساخت‌های شهری و پروژه‌های گردشگری برخوردار نبوده و به دلیل نبود برنامه مدون و منظم این مهم میسر نشده است، بنابراین در بودجه سال ۱۴۰۰ باید عدد قابل توجهی از فروش زمین حاصل شود تا بتوان پروژه‌های ترافیکی، گردشگری، شهرک بازیافت و مجتمع گردشگری و تفریحی ایجاد نمود، همچنین زمین‌هایی را در حریم، خرید کرد تا ساماندهی مشاغل به خوبی انجام شود و منجر به درآمد پایدار و مناسب برای شهرکرد و در نهایت خدمت رسانی مناسب برای شهروندان باشد.

او افزود: با توجه به اینکه ایجاد آرامش در گرو تلاش و سلامت کار است بنابراین تلاش می‌شود به دور از هرگونه حاشیه و با انگیزه کافی برای ارائه خدمت به شهروندان و توسعه شهر گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.