سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح شهید سلیمانی یک طرح جامع و مقدس است

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه‌قم گفت: طرح شهید سلیمانی یک طرح جامع و مقدس است که با تکیه بر دانش بومی و نگاه جهادی نخبگان توانسته مشکل کرونا را تا حدود زیادی کنترل کند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه‌قم در دیدار با  محمد صادقی، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با قدر دانی از زحمات تلاشگران طرح شهید سلیمانی در مبارزه با کرونا اظهار کرد: با شناختی که از جنابعالی، یعنی محمدصادقی دارم نشان داده اید که در هر جایی مسئولیتی پذیرفته‌اید خالصانه عمل کرده و موفقیت‌های چشم گیری در جهت کمک به اسلام، انقلاب و کشور به ارمغان آورده اید.

آیت الله حسینی بوشهری طرح شهید سلیمانی را مصداق یکی دیگر از این موفقیت‌ها دانست و افزود: طرح شهید سلیمانی یک طرح جامع و مقدس است که با تکیه بر دانش بومی و نگاه جهادی نخبگان و متخصصان داخلی و استفاده از ظرفیت ها و تعاملات سازنده توانسته مشکل کرونا را تا حدود زیادی کنترل کند و به برکت اسم مبارک شهید عزیز سپهبد حاج قاسم سلیمانی و با اخلاص در عملکرد پزشکان و بسیجیان عزیز، جان هموطنان را نجات داده و امروز شاهد کاهش چشمگیر فوتی‌ها در کشور هستیم.

در ادامه این دیدار محمد صادقی، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گزارشی از روند اجرایی طرح شهید سلیمانی در کنترل کرونا ارائه کرد.

او افزود: طرح شهید سلیمانی طرح مشترک بین وزارت بهداشت و بسیج بوده که با رویکرد پیشگیری وارد عمل شده و نتایج خوبی را در کشور داشته، در حالی که امروز شاهدافزایش فوتی‌ها و مبتلایان در کشور‌های غربی هستیم خدا را شکر با همکاری خوب وزارت بهداشت و بسیج شاهد کاهش۸۲ درصدی فوتی‌ها و کاهش ۷۹ درصدی مبتلایان هستیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.