سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل هلال احمر استان ایلام خبر داد؛

ارائه خدمات جوانان هلال احمر استان ایلام به بیش از ۳۱ هزار نفر

علی اکبری از ارائه خدمات جوانان هلال احمر استان ایلام به بیش از ۳۱ هزار و ۳۰۰ نفر در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

علی اکبری مدیرعامل هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ؛ گفت: جمعیت هلال احمر استان با تلاش بدون وقفه و به صورت مشترک با همکاری شبکه‌های بهداشت و اعضا بسیج بر حسن اجرای شیوه نامه بهداشتی در راستای صیانت از سلامت هم استانی‌های عزیز و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نظارت دارد.

علی اکبری با بیان اینکه با هدف پیشگیری و کنترل بیماری کرونا کمیته نظارت در قالب طرح  شهید حاج قاسم سلیمانی به شیوه محله محور و با شعار «هر خانه یک پایگاه سلامت» از اوایل آذر ماه در واحد‌های صنفی استان ایلام آغاز شده است.

او اظهار داشت: این طرح به صورت مشترک با همکاری شبکه‌های بهداشت و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت با هدف حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و قطع زنجیره ویروس کرونا و کنترل و نظارت بر حسن اجرای شیوه نامه بهداشتی در سطح اماکن عمومی و گروه‌های شغلی فعال در حال اجرا است.

علی اکبری بیان کرد: در این طرح ۱ هزار و ۱۸۰ نفر از اعضای جوانان هلال‌احمر در قالب ۸۲۳ تیم به همراه بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی و نیرو‌های بسیجی سپاه امیر المومنین (ع) استان آغاز به فعالیت کرده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: تیم‌های شرکت کننده در کمیته نظارت طرح به ۱۰ هزار و ۸۴۷ مکان مراجعه کرده و تاکنون به ۳۱ هزار و ۳۶۵ نفر خدمات ارائه کرده اند.

فعالیت کمیته نظارت طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همچنان در استان ایلام ادامه دارد.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.