سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق هدف اشتغالزایی دستگاه‌های اجرایی در شاهرود

سرپرست فرمانداری شاهرود گفت: سهمیه تعهد شده اشتغال دستگاه‌های اجرایی طی سال جاری در شهرستان شاهرود بیش از دو هزار شغل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ابوطالب جلالی، سرپرست فرمانداری شاهرود در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال این شهرستان گفت: سهمیه تعهد شده امسال اشتغال دستگاه‌های اجرایی در شهرستان شاهرود دو هزار و ۴۰۰ شغل است.

او افزود: در بخش مشاغل خانگی نیز امسال سهمیه شهرستان شاهرود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات است که تاکنون ۶۵ درصد از این تسهیلات جذب شده و ۳۵ درصد دیگر نیز تا پایان سال جذب خواهد شد.

جلالی بیان کرد: تعهدات اشتغال هر دستگاه اجرایی در سامانه رصد مشخص کننده ضریبی از عملکرد سال گذشته هر دستگاه است و با توجه به ظرفیت‌های موجود دستگاه‌هایی که تعهد و توان بیشتری دارند می‌توانند مسئولیت بیشتری بپذیرند.

سرپرست فرمانداری شاهرود تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند در زمان باقی مانده تا پایان سال ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خود در ایجاد فرصت‌های شغلی را مشخص کنند.

جلالی گفت: با همکاری اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی سند روستایی در خصوص مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و مزیت‌های هر روستا تهیه شده که با اجرایی شدن آن فرصت‌های شغلی خوبی برای جوانان روستا‌ها ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.