سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید مهلت ثبت‌نام سهامداران غیرمستقیم سهام عدالت در فارس

سهامداران روش غیرمستقیم برای دریافت سود سهام خود تا ۲۷ دی ماه مهلت ثبت‌نام در سامانه سجام دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس گفت: سهامداران روش غیرمستقیم برای دریافت سود سهام خود تا ۲۷ دی ماه مهلت ثبت‌نام در سامانه سجام دارند.

بابک دائی گفت: براساس ابلاغ سازمان بورس و اوراق بهادار کشور زمان برگزاری مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان فارس برای انتخاب هیئت مدیره روز شنبه ۲۷ دی‌ماه تعیین شده است.

او افزود: بنابراین دارندگان سهام عدالت روش غیرمستقیم استان برای شرکت در مجمع عمومی و فوق‌العاده و همچنین برخورداری از سایر مزایای سهام عدالت مثل دریافت سود سالیانه، امکان معامله سهام و ... صرفا تا تاریخ ۲۷ دی‌ماه فرصت دارند که در سامانه سجام ثبت‌نام کنند.

دائی گفت: با توجه به فرصت کوتاه ۱۰ روزه تا زمان برگزاری مجمع همومی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت فارس خواهشمند است که با استفاده از کلیه ظرفیت‌های موجود اطلاع‌رسانی به همه دارگان سهام عدالت استان برای ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه سجام انجام شود.

او افزود: ۸۰۰ هزار نفر از کل ۲ میلیون و ۲۳ هزار نفر سهامدار سهام عدالت استان فارس که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند اقدامی برای ثبت‌نام در سامانه سجام انجام نداده‌اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.