سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح مهراندیشِ بانک مسکن ایده‌ای برای بخشودگی جرائم

مدیر شعبه بانک مسکن استان کرمان از اجرای طرح مهراندیش به منظور همکاری با بدهکاران در زمینه بخشودگی جرائم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، غفوریان مدیر شعبه بانک مسکن استان کرمان با بیان اینکه بانک مسکن به عنوان تنها بانک دولتی و تخصصی در حوزه مسکن و همگام با سیاست های دولت در این بخش، به منظور عمل به رسالت اصلی خود که تامین سرپناه برای اقشار مختلف، به ویژه قشرهای متوسط وضعیت جامعه است، تسهیلات بسیار زیادی را در قالب طرح های مسکن مهر، تسهیلات مسکن روستایی، کپر زدایی، بازآفرینی بافت فرسوده و .... پرداخت کرده است.

او افزود: با توجه به اینکه با بازگشت اقساط تسهیلات پرداختی به چرخه مالی بانک، امکان بهره مندی اقشار بیشتری از همشهریان عزیز فراهم خواهد شد، بنابراین با عنایت به شرایط اقتصادی موجود ناشی از شیوع ویروس کرونا یکی از مهمترین مشکلات و چالش های پیش روی سیستم بانکی افزایش مطالبات معوق است.

غفوریان تصریح کرد: به همین منظور بانک مسکن به منظور مساعدت به بدهکاران، طرح مهر اندیش را در زمینه بخشودگی جرائم تسهیلاتی در حال اجرا دارد.

او بیان داشت: در این طرح تسهیلات گیرندگانی که اقساط معوق دارند، می توانند به منظور بهره مندی از مزایای این طرح از طریق مراجعه حضوری ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی و یا غیر حضوری (خدمات بانکداری الکترونیک) نسبت به تسویه بدهی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ب

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.