سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم؛

هلال احمر قم به ۱۳ حادثه دیده تصادفات جاده‌ای امدادرسانی کردند

سلیمی از امدادرسانی نیرو‌های امداد و نجات هلال احمر قم به ۱۳ حادثه دیده تصادفات جاده‌ای در دو روز گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،هادی سلیمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: با اعلام دو حادثه به مرکز EOC جمعیت هلال احمر استان قم مبنی بر برخورد سمند تاکسی با کامیون در ساعت یک و ۶ دقیقه و همچنین برخورد سمند با خودروی نیسان در ساعت ۳ و ۲ دقیقه بامداد تیم عملیاتی امداد و نجات هلال احمر استان از پایگاه معصومیه به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان قم پس از رسیدن به محل حادثه و ارزیابی اولیه صحنه، امدادرسانی و رهاسازی مصدومین را آغاز کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: در برخورد سمند تاکسی با کامیون که در کیلومتر ۴۸ جاده قدیم قم -تهران به وقوع پیوست به ۲ حادثه دیده و در حادثه برخورد خودرو سمند با خودرو نیسان در کیلومتر ۲۵ اتوبان تهران - قم به ۵ حادثه دیده امدادرسانی کردند.

سلیمی در ادامه از دو حادثه دیگر در روز گذشته خبر داد و گفت: در ساعت ۱۷ و ۴۶ دقیقه حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در کیلومتر ۶۴ اتوبان تهران - قم و همچنین برخورد تریلی با کامیونت ایسوزو در کیلومتر ۳۲ جاده قدیم قم - تهران در ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه به مرکز EOC هلال‌احمر استان گزارش شد که بلافاصله امدادگران و نجاتگران دو پایگاه ایرانی و معصومیه به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم  عنوان کرد: امدادگران و نجاتگران در این دو حادثه پس از عملیات رهاسازی به ۶ نفر از حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.