سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پناه مردم زیان دیده در بازار تعزیرات است

وزیر دادگستری در دیداری که با کارکنان تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه داشت بر رعایت انصاف و مردم داری با ارباب رجوعان تاکید کرد و گفت: پناه مردم زیان دیده در بازار تعزیرات است و شما باید با تواضع به این مشکلات رسیدگی کنید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری در نشست با کارکنان سازمان تعزیرات حکومتی استان گفت:پناه مردم برای حل مشکلاتشان در بازار تعزیرات است و با حسن خلق، احترام وتواضع باید به مشکلاتشان رسیدگی کرد.

او افزود: حضور فعال و محسوس تعزیرات با استفاده از ظرفیت دستگاه قضاء، احتیاط و دقت در رعایت حقوق مردم و بازاریان باید چشمگیر باشد.

وزیر دادگستری بیان کرد: مردم توقع رفتار‌های بهتر را دارند و ما باید در رفتار با آنان با احتیاط عمل کنیم، اما نباید این احتیاط تبدیل به ترس برای اعمال تصمیم شود.

قهرمان شاهی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه هم در ادامه این جلسه گفت، از ابتدای امسال تا کنون (۹ ماهه) ۱۱هزار و ۱۴۱پرونده در بخش‌های کالا و خدمات، قاچاق، و بهداشت تشکیل شده است.

قهرمان شاهی با اعلام اینکه در حال حاضر ۲۲شعبه‌ تعزیرات در استان کرمانشاه فعال است گفت: بیشتراز ۹۸درصد این پرونده‌ها مخدومه شده است و مابقی در دست بررسی ست.

او به اعمال جریمه‌های ۹۹۰میلیارد ریالی در بخش کالا، ۵۴۰میلیارد ریالی در بخش قاچاق، و۲ میلیارد ریالی در بخش بهداشت اشاره کرد و افزود: عمده تخلف‌ها در گران‌فروشی و کم فروشی و صادر نشدن فاکتور در بخش‌های کالا‌ها و قاچاق ست.

کارکنان تعزیرات هم مشکلات معیشتی کاری و رفاهی خود را در پایان این جلسه با وزیر دادگستری مطرح کردند.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.