سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح سردار شهید سلیمانی در خاش آغاز شد

رییس جمعیت هلال احمر خاش گفت: پویش و طرح خدمت رسانی سردار شهید سلیمانی با هدف رفع مشکلات معیشتی و نیازهای اقشار ضعیف این شهرستان آغاز شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، جلال هاشمزهی رییس جمعیت هلال احمر خاش اهداف اصلی این طرح را در راستای آشنایی نسل جوان با سبک زندگی و الگوی رفتاری، اخلاقی و تربیتی مکتب سردار دلها در ابعاد نوع دوستی، مردم داری، ساده زیستی در خانواده و جامعه با ابعاد سیاسی شخصیتی و معنوی شهید حاج قاسم سلیمانی، ترویج فعالیت‌های بشر دوستی متاثر از منش‌های اخلاقی و آرمان‌های انسانی شهید سلیمانی در بین جوانان عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پویش ملی به منظور نذر کار خیر و خدمات بشر دوستانه و عام المنفعه توسط جوانان و مخاطبان این طرح به نیابت از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی طراحی شده است.

رییس جمعیت هلال احمر خاش گفت: این طرح با موضوعاتی در رابطه با از خود گذشتگی شهید مثل فرهنگ از خود گذشتگی و فداکاری سردار نسبت به همرزمان و سایر اقشار جامعه، همدلی سردار با اقشار آسیب پذیر و حمایت از آسیب دیدگان در حوادث، مردمداری و محبوبیت شخصیت سردار دلها در بین عموم مردم، جلوه‌ مسوولیت پذیری اجتماعی و تعهد به انجام وظیفه سردار دلها جهت کاهش آلام هموطنان، انسان دوستی و کرامت انسانی در منش اخلاقی و رفتاری سبک زندگی این سردار والامقام به اجرا درآمد.

در طرح شهید سلیمانی بسیجیان ‌و کارشناسان حوزه بهداشت با مراجعه به افراد نیازمند و تأمین نیازهای اولیه آنها، به اجرای بهینه پروژه قرنطینه معکوس یاری می‌دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.