سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدود ۲ هزار کنتور معیوب برق چابهار تعویض شد

مدیر امور برق چابهار گفت: هزار و ۸۲۱ کنتور برق معیوب در ۹ ماه امسال در این شهرستان تعویض شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمود رضا اکبری مدیر امور برق چابهار اظهارداشت: گروه‌های بازرسی مشترکان، ماموران قرائت به همراه سایر همکاران نسبت به بازرسی لوازم اندازه گیری اقدام و کنتورهای معیوب شناسایی و تعویض شدند.

او  با بیان اینکه تعویض این تعداد کنتور موجب کاهش حدود ۲ درصدی تلفات برق شده است ادامه داد: اصلاح لوازم اندازه گیری، کاهش تلفات و رضایتمندی مردم از جمله اهداف مهم تعویض این تعداد کنتور بوده است.

مدیر امور برق شهرستان چابهار اعتبار هزینه شده برای تعویض این تعداد کنتور را حدود ۱۱ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال دانست و بیان کرد: ۳۰۰ کنتور معیوب دیگر این شهرستان نیز تا پایان سال جاری تعویض خواهد شد.

او تصریح کرد: شهرستان چابهار حدود ۵۰ هزار مشترک برق دارد که ۸۶ درصد مشترکان از کنتور دیجیتال و ۱۴ درصد مشترکان از کنتور مکانیکی استفاده می‌کنند.

اکبری اظهارداشت: اصلاح کدبندی تمام اشتراک‌های امور برق چابهار و کشف ۴۲ مورد دستکاری کنتور از دیگر اقدامات انجام شده این امور طی ۹ ماه سالجاری است.

 شهرستان چابهار در منتهی الیه جنوب شرقی ایران است، از شمال به شهرستان های ایرانشهر و نیکشهر از جنوب به دریای عمان از شرق به پاکستان و از غرب به استان های کرمان و هرمزگان محدود می شود.

مساحت شهرستان چابهار حدود ۹۷۳۹ کیلومتر مربع می باشد فاصله زمینی این شهرستان تا تهران از طریق جاده ایرانشهر- کرمان۱۹۶۱کیلومتر است.

فاصله بندر چابهار تا مرکز استان ۷۲۱ کیلومتر است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.