سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار تربت حیدریه:

مجتمع فرهنگی و هنری تربت حیدریه جهت تکمیل به اعتبار نیاز دارد

فرماندار تربت حیدریه گفت: برای تکمیل شدن مجتمع فرهنگی و هنری تربت حیدریه ۲۵۰میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رستمی فرماندار تربت حیدریه گفت: در خوشبینانه‌ترین حالت تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و هنری تربت حیدریه به ۲۵۰ میلیارد ریال پول نیاز دارد.

او افزود: تقریبا در حوزه دولت تامین این منابع در کوتاه مدت امکان پذیر نیست و استفاده از ظرفیت قانونی تبصره ۱۹ و استفاده از بخش خصوصی هم راه دیگری برای حصول نتیجه است.

فرماندار تربت حیدریه ادامه داد: امیدواریم در ماه آینده در نشست‌ها به جمع بندی‌های بهتری برسیم و بهترین مسیر را انتخاب کنیم و افق روشن تری را بتوانیم برای این پروژه ترسیم کنیم.

رستمی بیان کرد: مردم ۱۳ سال است که صبر کرده اند و دو سال دیگر هم صبر کنند تا دولت بتواند با اعتبارات خود آن را تکمیل کند و از آن طرف هم تبصره ۱۹ اینطور نیست که سرمایه گذاری حالا باشد و خودش پول را بیاورد و بتواند به سرعت این پروژه را اجرایی کند.

او تصریح کرد: اگر بنا باشد بخش خصوصی هم از محل تسهیلات و یارانه بخواهد کار را انجام بدهد، این پروژه به این زودی‌ها به نتیجه نخواهد رسید و ما تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت‌های دولت و فعال کردن این بخش برای این پروژه کاری بکنیم.

فرماندار تربت حیدریه تأکید کرد: اگر سال آینده بتوانیم از دولت ۱۰۰ میلیارد ریال تامین اعتبار کنیم، می‌شود بخش‌هایی از آن را راه اندازی کنیم و باقی آن در ادامه تکمیل شود.
 


ورود قرارگاه خاتم الانبیا  برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری تربت حیدریه


محسن زنگنه نماینده تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی هم  گفت: ما به دنبال این هستیم تا با ورود قرارگاه خاتم الانبیا که از پیمانکاران بزرگ در کشور است مشکل این مجتمع را حل کنیم.

او افزود:امیدواریم بتوانیم قرارگاه را به عرصه‌های فرهنگی هم وارد کنیم و این پروژه را از طریق تهاتر با اموال و دارایی‌های دولت به آن‌ها بسپاریم.

نماینده مجلس ادامه داد: توافق شده که سند زمین مجتمع فرهنگی هنری ظرف یک ماه دیگر در اختیار فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بگیرد.

زنگنه بیان کرد: قرار شد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مسیر تبصره ۱۹ را برای مشارکت بخش خصوصی در این پروژه بررسی کند و ماه آینده در جلسه دیگری تصمیم نهایی برای مسیر افتتاح پروژه را به اطلاع مردم برسانیم.

انتهای پیام/ا. غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.