سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلسوختگان قم فرصت صعود به لیگ دسته یک فوتسال را از دست داد

تیم فوتسال «دلسوختگان اهلبیت قم» در چارچوب رقابت‌های دور برگشت لیگ دسته دوم فوتسال برابر «آروین قالا ماکو» به تساوی رسید و از صعود به لیگ دسته یک فوتسال بازماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،   تیم فوتسال «دلسوختگان اهل بیت (ع) قم» در دور برگشت گروه دوم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور شامگاه چهارشنبه در گرمسار برابر تیم «آروین قالا ماکو» به تساوی ۷- ۷ رسید.

نماینده قم با سرمربیگری علی اصغر احمدی بازیکن سال‌های نه چندان دور فوتسال قم در تیم دلسوختگان در این مرحله با تیم‌های «جنرال ویند سقز»، «فلز گرمسار»، «پدیده فیروزکوه»، «آیندگان بندرعباس» و «آروین قالا ماکو» هم گروه بود و از ۲۹ آذر تا سوم دی ماه ۱۳۹۹ در دور رفت این رقابت‌ها در بندرعباس با حریفان خود رقابت کرد و نتایج خوبی را هم کسب کرد.

اما در بازی‌های دور برگشت که از سیزدهم تا هفدهم دی ماه در گرمسار برگزار شد، نماینده قم در ۵ بازی متحمل ۴ شکست و یک تساوی در بازی آخر شد.

دو تیم برتر این گروه یعنی «آیندگان بندرعباس» و «سبحان فلز گرمسار» به مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور صعود کردند در مرحله بعد برای رسیدن به لیگ دسته یک با یکدیگر تلاش خواهند کرد.

نماینده قم با انجام ۱۰ بازی، ۲ برد، ۳ تساوی و ۵ شکست و کسب ۹ امتیاز در رده پنجم جدول شش تیمه گروه «ب» قرار گرفت.

تیم دلسوختگان اهل بیت (ع) قم همان تیم مطرح ارم کیش، کیش ایر، ماهان تندیس، یاسین پیشرو و هیأت فوتبال در ادوار مختلف لیگ برتر بود که به دلایل مختلف لیگ دسته اول و سپس دسته دوم سقوط کرد و با پایان کار در این فصل، برای بازگشت به لیگ دسته اول باید در فصل آینده مسابقات را در شهر‌های مختلف برگزار کند تا به لیگ‌های بالاتر صعود کند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.