سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۱۳ درصدی تردد در جاده‌های مازندران

تردد خودرو‌ها در مازندران از ابتدای امسال تا پایان آذرماه ۱۳ درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با اعمال محدودیت‌های تردد مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا، تردد خودرو‌ها در مازندران از ابتدای امسال تا پایان آذرماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۳ درصد کاهش داشت.

او افزود:با اجتناب از انجام تردد‌های غیر ضروری میزان تردد در این مدت به حدود ۴۱۷ میلیون تردد رسیده است.

نجفی گفت: این میزان از کاهش تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان حدود ۲۳ درصد و به بیش از ۳۱ میلیون و ۶۰۳ هزار تردد رسیده است.

او افزود: بر اساس این محدودیت‌ها تردد وسایل نقلیه با توجه به شماره پلاک در محور‌های شهرستان‌های دیگر و استان‌های دیگر ممنوع بوده و شامل جریمه می‌شود.

نجفی گفت:همچنین با توجه به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا پلاک وسایل نقلیه خاطی توسط دوربین‌های هوشمند پلاک خوان این اداره کل در محور‌های مازندران ثبت شده و جهت بررسی و اعمال جرائم به پلیس راه کشور ارسال می‌گردد.

او افزود: به طور متوسط در این مدت در هر ساعت بیش از ۵ هزار و ۹۲۶ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود یک درصد کاهش یافته است.

نجفی گفت:وسایل نقلیه‌ای که اقدام به دریافت مجوز تردد از استانداری و یا فرمانداری‌ها کرده اند از این قاعده مستثنی بوده و در پایان دوره محدو دیت‌ها در صورتیکه جریمه‌ای برای آن‌ها صادر شود می‌توانند با ارائه مجوز و مستندات به پلیس راهور ناجا نسبت به رفع جریمه اقدام نمایند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.