سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسیدگی به انواع آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌ها با مداخله اورژانس اجتماعی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآبادگفت: بیش از ۷۰٪ پرونده‌های ارجاع شده به اورژانس اجتماعی این شهرستان با مشارکت کارشناسان به حل مشکل ختم شد.

خانم نانکلی،رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت:کارشناسان بهزیستی آماده ارائه خدمت به هرگونه موارد نقص حقوق اجتماعی و آسیب های اجتماعی مانند همسرآزاری،کودک آزاری،سالمندآزاری،اقدام به خودکشی،طلاق،دختران و پسران فراری و سایر آسیب ها هستند.

او ادامه داد: بیش از ۷۰٪ پرونده های ارجاع داده شده به اورژانس اجتماعی در اسدآباد ختم به حل موضوع شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد یادآور شد:شماره تلفن سه رقمی اورژانس اجتماعی ۱۲۳ است که شهروندان می‌توانند با برقراری تماس از کمک های کارشناسان ما بهره مند شوند.

نانکلی تصریح کرد: معتادان به مصرف مواد علی الخصوص مواد روانگردان بیشترین افرادی هستند که با رفتارهای خود عامل ارتکاب و بروز آسیب اجتماعی هستند.

او با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی و افزایش آگاهی های خانواده ها با کمک  رسانه ها و نهادهای اطلاع رسان ،افزود معتقدیم کلید اصلی کاهش آسیب های اجتماعی افزایش آگاهی مردم است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد اضافه کرد: صبر،گذشت و تقویت معنویت در این روزهایی که مشکلات برای همه وجود دارد می تواند کمک کند تا بخشی از مشکلات اجتماعی کاهش یابد.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.