سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکذیب تیراندازی پلیس در حمیدیه

فرمانده انتظامی حمیدیه با اشاره به وقوع نزاع دسته جمعی در این شهرستان گفت: فیلم‌های منتشر شده در فضای مجازی مربوط به این اتفاق نیست و تیراندازی از طرف نیروی انتظامی رخ نداده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتظامی حمیدیه گفت: نزاع دسته جمعی در این شهرستان با حضور به موقع پلیس کنترل شد و به غیر از یک ویدیو که از صحنه درگیری در حمیدیه منتشر شده، سایر فیلم‌های انتشار یافته به خصوص تیراندازی با سلاح پیشرفته، مربوط به خارج از ایران است.

او با بیان اینکه این درگیری در پی وقوع یک فقره قتل و گسترش دامنه درگیری‌ها در شهرستان بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر و از ادامه تنش‌ها جلوگیری کردند، افزود: ۱۹ نفر از عاملان نزاع دستگیر و ۳ قبضه اسلحه شکاری از مخفیگاه آن‌ها کشف شد، ضمن اینکه اقدام به موقع پلیس حمیدیه رضایت شهروندان را در پی داشت.

سرهنگ نیسی بیان داشت: با تلاش ماموران انتظامی، سلاح مورد استفاده در قتل کشف و قاتل نیز شناسایی شد و تلاش جهت دستگیری او ادامه دارد.

دیروز کلیپی از صحنه درگیری و تیراندازی نیرو‌های پلیس به فردی معترض در حمیدیه در فضای مجازی استان منتشر شد، اما پلیس خوزستان درگیری به دلیل ارتکاب قتل را در این شهرستان تایید، اما تیراندازی به فردی را در صحنه درگیری تکذیب کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.