سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست اطلاع رسانی قبل از قطعی برق توسط مشترکین حساس شهرستان‌های خراسان جنوبی

مدیر عامل شرکت برق خراسان جنوبی گفت: مشترکین حساس همزمان با شروع فعالیت کاری خود لازم است به صورت کتبی درخواست اطلاع رسانی قبل از خاموشی را به مدیریت توزیع برق شهرستان‌ها ارائه دهند.

دادگر مدیر عامل شرکت برق خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: با توجه به قطع برق دو ساعته و خسارت وارد شده به بخش کشاورزی شهرستان‌های فردوس و بشرویه این مشترکین حساس لازم است قبل از شروع فعالیت کاری درخواست کتبی به منظور اطلاع رسانی قبل از خاموشی برق را به مدیریت توزیع برق شهرستان‌های خود ارسال می‌کردند.

او افزود: همچنین برابر ضوابط این دسته از مشترکین می‌توانستند با آماده به کار نگه داشتن مولد‌های برق اضطراری تاب آوری تاسیسات خود را در برابر قطع برق حفظ می‌کردند.


بیشتر بخوانید


دادگر با اشاره به این که در سایر شهرستان‌ها اطلاع رسانی تلفنی صورت گرفته بود اظهار کرد: این واحد‌های خسارت دیده از قطع برق از قبل درخواستی ارائه نکرده بودند و در لیست مشترکین حساس شهرستان‌ها قرار نداشتند.

مدیر عامل شرکت برق خراسان جنوبی تصریح کرد: در صورت صرفه جویی مشترکین برق نیازی به خاموشی نخواهد بود و اطلاع رسانی‌ها در مورد خاموشی و مسیر‌هایی که قرار است خاموش شود توسط همکاران شرکت برق به شکل تلفنی و پیامک در شبکه‌های مجازی انجام شده است.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: شرکت برق ، قطعی برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.