سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاسمی: سردار سلیمانی علاقه زیادی به ورزش باستانی داشت

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران درباره شهید قاسم سلیمانی توضیحاتی داد.

سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی به میزبانی فدراسیون ژیمناستیک، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: وزارت ورزش مثل تمام مجموعه‌های کشور برای شهید بزرگوار سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مراسماتی را در سطح کشور و استان‌ها برگزار کرد. در سطح وزارت ورزش هم برای این شهید بزرگوار مراسماتی داشتیم. روز دوشنبه هم از نزدیک خدمت ۱۰۰ نفر از جانبازان اعصاب و روان رسیدیم و از آن‌ها عیادت کردیم.

او افزود: اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک هم مراسمی به یاد سپهبد سلیمانی برگزار کرد و از سر در جدید آکادمی ژیمستانیک با نام این شهید بزرگوار رونمایی شد. هدف از این مراسم ادا کردن دِین ما به سپهبد سلیمانی بود. هم ما و هم تمام مسلمانان جهان مدیون شجاعت‌های سردار سلیمانی از زمان آغاز ۸ سال دفاع مقدس تا اتفاقات اخیر هستیم که با جان و دل و عشق و علاقه از سرزمین‌های اسلامی دفاع کرد. او ناجوانمردانه توسط آمریکایی‌ها به شهادت رسید و به گفته مقام معظم رهبری در زمان مقرر انتقام قاسم سلیمانی را خواهیم گرفت.

قاسمی در ادامه بیان کرد: نسل جوان ما عاشق تر و پیگیرتر نسبت به زمان گذشته هستند. خیلی از مکان‌ها از جمله سالن‌ها و ورزشگاه‌های بزرگ ورزشی به نام سردار سلیمانی نامگذاری شد. یکی از افتخارات وزارت ورزش این است که ۱۳۷ شهید با عنوان مدافعان حرف تقدیم کرده است. تا نهضت امام وجود دارد، با فرمان مقام معظم رهبری این راه ادامه خواهد داشت.

مشاور وزیر ورزش در زمینه محبوبیت سردار سلیمانی بین ورزشکاران، گفت: او پهلوان و باستانی کار بود و به ورزش باستانی علاقه زیادی داشت. ورزشکاران و جوانان علاقه خاصی به سردار سلیمانی داشتند و خیلی از ورزشکاران جایزه المپیک و پارالمپیک خود را تقدیم شهید سلیمانی کردند. هدف آن‌ها این بود که راه و جوانمردی این شهید بزرگوار را هدف خودشان در ادامه زندگی قرار دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.