سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۴۰۰ بسته معیشتی در آبادان توزیع شد

در ششمین مرحله از رزمایش مومنانه شهرستان آبادان، ۱۴۰۰ بسته معیشتی میان کم برخورداران این شهر توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،در ششمین مرحله از رزمایش مومنانه که به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلی آبادان برگزار شد،  حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان بر اهمیت ادامه کمک‌های مومنانه و مواسات در شرایط کرونایی به منظور توانمندسازی و حمایت از اقشار ضعیف جامعه تاکید کرد.

او افزود: همه شهر‌های استان در شرایط زرد قرار دارند و امیدواریم شهروندان و مسئولان با رعایت اصول خود مراقبتی و انجام دستوراالعمل‌های بهداشتی زمینه کاهش انتشار بیماری کووید ۱۹ را در این شرایط حفظ کنند.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: خوزستان در زمینه کمک‌های مومنانه پیشگام بوده است، باید از این ظرفیت‌ در راستای کمک هر چه بیشتر به نیازمندان به خصوص در ایام کرونا بهره گرفت.

او افزود: از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون چندین مرحله کمک مومنانه در استان خوزستان توزیع شد و امروز نیز شاهد توزیع ششمین مرحله این کمک ها در آبادان هستیم.

استاندار خوزستان گفت: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی یکی از اقداماتی است که در زمینه کمک به اقشار آسیب پذیر از کرونا در دستور کار قرار گرفت و توزیع این کمک ها با کمک خیران تا ریشه کن شدن این بیماری ادامه دارد.

شریعتی همچنین با تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در این استان گفت: خوشبختانه تمام شهرهای استان خوزستان در وضعیت زرد کرونا قرار دارند اما همچنان باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم جدی گرفته شود.

در این مراسم جمعی از مسئولان استانی و محلی از جمله غلامرضاشریعتی استاندار، سیدمحمد مولوی و سیدمجتبی محفوظی از نمایندگان آبادان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.