سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم جلوگیری از ورود و خروج دارو‌های قاچاق در بندر ماهشهر

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تاکید بر جلوگیری از ورود و خروج دارو‌ها و موادغذایی قاچاق در بندر ماهشهر گفت: سلامت مردم خط قرمز ما است.

حسین برزگر معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به ارزیابی شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر با حضور محمد شنبدی رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: جلوگیری از ورود و خروج دارو‌ها و موادغذایی قاچاق در بندر ماهشهر امری مهم محسوب می‌شود.

او تامین سلامت مردم را خط قرمز معاونت غذا و دارو عنوان کرد و افزود: تشدید نظارت‌ها در این حوزه غذا و دارو به صورت مستمر در بندر ماهشهر در حال انجام است، ضمن اینکه بیماری کرونا با لطف خدا و هماری مردم به خوبی مدیریت شد، اما باید تلاش خود را علیرغم محدودیت‌هایی نظیر تحریم‌ها دوچندان کنیم.

بزرگر با بیان اینکه در زمینه تحقق شعار جهش تولید گام‌های موثری برداشته ایم و در حوزه سلامت، تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرده ایم، اظهار داشت: باید در زمینه خدمت به مردم سعی کنیم در مسیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گام برداریم، چراکه این شهید بزرگ و والامقام نقش مهمی در حوزه سلامت ایفا کرده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به حضور تیم غذا و دارو و پشتیبانی شبکه بهداشت و درمان و غذا و داروی ماهشهر اشاره و بیان کرد: تسهیل در صدور مجوز‌های راه اندازی داروخانه جهت رفاه مردم و دسترسی آن‌ها به دارو و ملزومات پزشکی امری ضروری است.

این مقام مسئول نگاه به ماهشهر را نگاهی ملی به سبب ظرفیت‌های خوب این شهرستان دانست و ادامه داد: کار کردن در حوزه غذا و دارو باید تیمی باشد تا کار‌ها سریعتر و بهتر انجام شوند.

برزگر در ادامه به بازدید از کارخانه روغن کشی خلیج فارس و داروخانه‌های بندر ماهشهر اشاره کرد و گفت: براساس مستندات موجود هیچ بیمار کرونایی در خوزستان بدون دارو نمانده است و شهروندان در زمینه تامین دارو هیچگونه نارضایتی در این زمینه نداشتند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.