سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشان: نگرانی هواداران بابت شرایط پرسپولیس طبیعی است/ امیدوارم بازیکنان جایگزین در شهرآورد بازی خوبی ارائه کنند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نگرانی هواداران پرسپولیس طبیعی است، اما امیدوارم بازیکنان جایگزین در شهرآورد بازی خوبی ارائه کنند تا تیم نتیجه بگیرد.

حمید درخشان، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه مراسم حِرَف و مشاغل شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: به مناسبت مراسم حِرَف و مشاغل شهر تهران، مسابقات خوبی برگزار شد و تمام کسانی که در این  مراسم شرکت داشتند، تلاش کردند تا ورزش را توسعه دهند. چنین مراسم‌ها و برنامه‌هایی برای جامعه ورزشی بسیار مفید است.  

درخشان درباره بازی شهرآورد پایتخت میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: شهرآورد مطمئنا بازی بسیار سختی برای هر ۲ تیم است. امیدوارم از نظر کیفی شاهد بازی خوبی باشیم و طوری بازی پیش برود که مردم از دیدن آن لذت ببرند. شهرآورد بازی خاصی است  و با بقیه بازی‌ها تفاوت دارد.


بیشتر بخوانید:


پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط این تیم پس از باخت در فینال لیگ قهرمانان آسیا و نگرانی هواداران از ۳ تساوی پیاپی تیمشان در لیگ برتر عنوان کرد: نگرانی هواداران طبیعی است. پرسپولیس چند بازیکن کلیدی خود را از دست داده، اما من امیدوارم در شهرآورد بازیکنان جایگزین بتوانند بازی قابل قبولی ارائه دهند تا پرسپولیس نتیجه خوبی بگیرد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
علیاری
۲۱:۳۱ ۱۷ دی ۱۳۹۹
آقایان باصطلاح پیشکسوت باشگاه لنگپولیس مثل اینکه کاری جز مصاحبه و اظهار وجود کار دیگری ندارند .
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۸ دی ۱۳۹۹
خوشم میاد هوادار های کیسه لجن سعودی جاهایی که خبر از تیم سوراخ خودشون هست هیچی نمیگن ولی جاهایی که خبر از سرورتون میزنن میاین اظهار نظر میکنین
بی زحمت در مورد پیشکسوت های بی خود خودتون حرف بزنین