سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر راه و شهرسازی:

یک بندر جدید در سواحل مکران ساخته می‌شود/ ارتقای ظرفیت بندر چابهار به ۸ میلیون تن

راستاد گفت: در راستای یکپارچگی مناطق ساحلی کشور، قرار است یک بندر دیگر در سواحل مکران برای افق‌های آتی حمل و نقل دریایی کشور داشته باشیم.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سفر  معاون اول رئیس جمهور با همراهی وزیر راه و شهرسازی به بندر چابهار، اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که در این سفر پیش‌بینی شده برای جلسه بررسی پروژه‌های توسعه سواحل مکران است تا مهم‌ترین اقدامات انجام گرفته مورد بررسی قرار گیرد.

او افزود: سازمان بنادر و دریانوردی مهمترین اقداماتی که برای سواحل مکران انجام داده مربوط به پروژه‌های بندر چابهار است و در این زمینه ظرفیت این بندر از ۲ میلیون تن در سال به ۸ میلیون تن ارتقاء داده شده است.

راستاد با اشاره به سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به بندر چابهار که طی آن تعدادی پروژه روبنایی شد و به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: پروژه‌های زیرساختی و تجهیزاتی و همچنین کریدور لجستیکی یا دسترسی بندر به پسکرانه کماکان در بندر چابهار در حال انجام است.

او با اشاره به اهمیت بالای نقش‌آفرینی توسعه سواحل مکران برای سازمان بنادر و وزارت راه و شهرسازی، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی، نقش آفرینی ویژه در توسعه سواحل مکران است، در همین زمینه مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی کشور برای پوشش سواحل مکران ابتدا برای هرمزگان تکمیل شد و پس از تطبیق برای سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در راستای یکپارچگی مناطق ساحلی کشور، قرار است یک بندر دیگر در سواحل مکران برای افق‌های آتی حمل و نقل دریایی کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.