سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

توجه جدی برای جبران خسارت‌ حادثه سرخون

رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به چهارمحال و بختیاری از نزدیک مشکلات شکستگی خط لوله انتقال لوله نفت مارون در منطقه سرخون اردل را پیگیری کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهرستان اردل اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های واصله، محور اردل به دوپلان حدود یک دهه است به دلیل اعتبارات و موضوعات مختلف با کسری بودجه مواجه است البته معتقدم مشکل بر اساس توضیحات داده شده قابل حال است.

او افزود: اعضای کمیسیون عمران که در استان حضور دارند موضوع را بررسی خواهند کرد، این پروژه نیاز به اعتبارات قابل توجه و زیادی ندارد و در لایحه بودجه ۱۴۰۰ آن را مورد توجه قرار خواهیم داد و مسئولان اجرایی هم قول دادند پروژه را با سرعت پیش ببرند.


بیشتر بخوانید


قالیباف در توضیح بازدید‌های بعدی خود یادآور شد: از خط لوله سرخون بازدید خواهیم کرد، زیرا جزو پروژه‌های عمرانی مهم استان است و با وزیر نفت صحبت کردیم تا تدابیری اتخاذ و مسیر لوله به گونه‌ای نوسازی و انتخاب مسیر انجام شود تا ایمنی آن ارتقا یابد.

او ادامه داد: بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که شکستگی خط لوله سرخون به دلیل ریزش و جابجایی زمین رخ داده، البته نشتی آن هم که باعث آلودگی محیط زیست به ویژه آب‌های سطحی و زیرزمینی شده را مورد بازدید قرار خواهیم داد تا بتوان تصمیم جدی برای رفع مشکل گرفت؛ مقدمات موضوع از وزیر نفت در تهران پیگیری شد و با کارشناسان اینجا هم صحبت و برای جبران خسارت توجه جدی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.