سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پخت غذا به منظور کمک به نیازمندان در رامهرمز

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در رامهرمز گفت: برنامه ریزی برای پخت غذا به منظور کمک به نیازمندان شهرستان انجام شد که طی روز‌های آینده این امر انجام می‌شود.

مجید قنواتی فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برنامه ریزی برای پخت غذا به منظور کمک به نیازمندان شهرستان انجام شد که طی روز‌های آینده این امر انجام می‌شود و کار توزیع لوازم و البسه گرم کنندهدر این شهرستان آغاز شد.

او با بیان اینکه ما بنا داریم ۶ هزار پرس غذای گرم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی طبخ و بین نیازمندان توزیع کنیم، افزود: همچنین یک باب منزل مسکونی که برای یک خانواده بی بضاعت در منطقه کیمه ساخته شد که روز شنبه هفته آینده به آن‌ها تحویل داده می‌شود.

قنواتی بیان داشت: با اعتبار ۴۰ میلیون تومانی که همگی با تلاش جهادگران و کمک خیران و نیکوکاران این قرارگاه تهیه شدلباس‌های زنانه، زمستانه بین افراد کم توان رامهرمز توزیع شد.

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در رامهرمز تصریح کرد: این برنامه‌ها برای گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و اولین شهید مدافع سلامت شهرستان شهید مهدی ممبینی با حضور خانواده او همراه بود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.