سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایستگاه ششم لیگ برتر فوتبال بانوان / شاید شکستی دیگر در انتظار دختران قشقایی

قشقایی شیراز دور برگشت لیگ برتر فوتبال بانوان را با دیدار تیم صدرنشین آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ششم و نخست دور برگشت رقابت‌های دسته برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۹ دی ماه تیم قشقایی شیراز در ورزشگاه تختی میهمان تیم صدرجدولی شهرداری سیرجان است.

شاید این بازی جدال تیم‌های دارا و ندار لیگ برتر فوتبال بانوان باشد، قشقایی که امسال با امتیاز زاگرس وارد این مسابقات شد، اما از همان ابتدا ساز ناکوک زد و صدای مسئولان قشقایی از مشکلات مالی، موجب ناراحتی مسئولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال شد.

در طرف مقابل شهرداری سیرجان قرار دارد که با به خدمت گرفتن بازیکنان ارزشمندی مانند افسانه چتر نور خانم گل نیم فصل نخست، اسب خود را برای قهرمانی فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ لیگ برتر فوتبال بانوان زین کرده است.

در پایان دور رفت این رقابت‌ها شهرداری سیرجان با پنج برد و ۱۵ امتیاز در صدر جدول گروه دوم جای گرفت و قشقایی شیراز با ۴ شکست و بدون امتیاز، در مکانی بهتر از ششمی و انتهایی جدول قرار نگرفته است.

نماینده فارس در هفته پنجم دور رفت بدلیل مشکلات مالی حاضر به سفر به ایلام و بازی با پالایش گاز ایلام نشد و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هنوز رای خود را در این خصوص صادر نکرده، اما به طور قطع شکستی دیگر در کارنامه این فصل قشقایی به ثبت خواهد رسید.

دیدار رفت تیم‌های قشقایی شیراز و شهرداری سیرجان ۱۲ دی ماه به میزبانی ورزشگاه حافظیه برگزار شد که نماینده کرمان با یازده گل به پیروزی رسید.

در گروه دوم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور تیم‌های شهرداری سیرجان، وچان کردستان، ملوان بندرانزلی، پالایش گاز ایلام، سارگل بوشهر و قشقایی شیراز حضور دارند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.