سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار:

سهامداران با ثبت نام در سامانه سجام می‌توانند سهام خود را خرید و فروش کنند

علیزاد پروین:سهامداران می‌توانند سهام خود را خرید و فروش کنند یا سود آن را دریافت و در مجامع عمومی شرکت‌های استانی شرکت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علیزاد پروین مشاور برنامه ریزی و استراتژیک شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در سفر به شهرکرد، اظهار داشت: سهامداران با ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت می‌توانند سهام خود را خرید و فروش کنند یا سود آن را دریافت و در مجامع عمومی شرکت‌های استانی شرکت کنند.

او درباره مدیریت سهام عدالت توسط سهامداران هم افزود: کسانی که مدیریت مستقیم را انتخاب کرده اند، مجوز فروش ۶۰ درصد سهام خود را دارند که از طریق صفحه شخصی بورسی خود می‌توانند اقدام کنند و کسانی که روش مدیریت غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، شرکت‌های استانی، مدیریت خرید و فروش این سهام را برای آنان انجام می‌دهند.


بیشتر بخوانید


پروین اضافه کرد: همه کسانی که سهام عدالت خود را فروخته اند، پول آن را دریافت کرده اند و فقط کسانی که در صف فروش هستند و سهم آن‌ها فروخته نشده است، پولی دریافت نکرده اند.

او، واگذاری سهام عدالت به جاماندگان از سهام عدالت را منوط به تصمیم دولت و مجلس دانست.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۷ دی ۱۳۹۹
سامانه شاهكار از ثبت نام سجام جلوگیری می کند و مانع افرادی که فقط رسید ثبت نام کارت هوشمند ملی دارند و شماره همراه به نام خود اجازه ندارند بخرند