سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت ۱۳۴ واحد در مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن در ابرکوه

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۴ واحد در فاز اول از طرح اقدام مسکن ملی در ابرکوه خبر داد.

جواد حق شناس، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: با توجه به اینکه ساخت مسکن در شهرستان‌ها برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته است، در شش شهرستان استان یزد کار‌های برنامه ریزی این طرح انجام شد، از جمله در ابرکوه یک پروژه ۵۰۰ واحدی که در فاز اول ساخت ۱۳۴ واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: از جمله مزیت این طرح در شهرستان ابرکوه، ویلایی و یک طبقه بودن منازل در زمین شخصی است که از این لحاظ مطابق سلیقه و فرهنگ مسکن و ساکنین این شهرستان است.

حق شناس اضافه کرد: در این طرح وام ۱۰۰ میلیونی با نرخ ۱۸ درصد برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: در برخی شهرستان‌ها به صورت محدود متقاضیان بیش از تعداد زمینی که ما داشتیم پول پرداخت کردند که این امکان فراهم شد تا متقاضیان درصورت تمایل پول خود را برداشت کنند، یا اینکه پول خود را نزد بانک سپرده داشته باشند که در هر صورت امتیاز آن‌ها محفوظ است و به محض تامین زمین به آن‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ غ

برچسب ها: مسکن ملی ، بنیاد مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۹ دی ۱۳۹۹
خاهشا هرچ سریعتر اقدام کنید تا بیشتر به گرونی نخوریم وافعا خیلی سخته
سعید
۰۸:۳۴ ۱۸ دی ۱۳۹۹
ای کاش می گفتین دقیقا کی قراره ساخته بشه