سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای مدال طلای جهان به خانواده شهید مدافع حرم + فیلم

فیض اله نفجم قهرمان تکواندو، مدال جهانی خود را تقدیم خانواده شهید مدافع حرم سید جواد اسدی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،فیض الله نفجم تکواندوکار سابق وزن اول تیم ملی ایران و قهرمان ارزنده مازندران، به پاس سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مدال طلا مسابقات جام جهانی ۲۰۰۶ تایلند خود را به خانواده سید جواد اسدی شهید مدافع حرم تقدیم کرد.

در این مراسم حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، محمدرضا ییلاقی معاون فرهنگی این اداره کل،مهدوی رییس اداره ورزش و جوانان ساری و سرهنگ افشار مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران حضور داشتند.

رنگرز در این مراسم با تجلیل از مقام شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم ،گفت: شهید بزرگوار سیدجواد اسدی سال‌های سال در رشته تکواندو فعالیت می‌کرد و این مدال برای تجلیل از مقام ایشان به خانواده محترم این شهید تقدیم شد.

نفجم رییس هیات تکواندو مازندران هم پس از اهدای مدال به فرزند برومند و رشید شهید تکواندوکار مازندران، گفت: سید جواد اسدی ۱۵ سال از هم باشگاهی‌های بنده در طول مدت ورزشی ام بودند و فرد بسیار  متواضع و همیشه خندانی بودند.

او افزود: همه می‌دانیم امنیتی که امروز در کشور ما حکمفرما است، مدیون از خودگذشتگی شهدا و خانواده‌های آنها است، این اقدام تنها قدردانی کوچک از زحمات این شهدای گرانقدر و نیز ایثار و گذشت خانواده‌های گرامی آن‌ها است که اصلا در بیان نمی‌گنجد و کمترین کاری است که بنده به عنوان یک هم باشگاهی و همشهری در ابتدا مسئولیتم در هیات تکواندو انجام داده ام.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
جواد
۰۸:۴۳ ۱۷ دی ۱۳۹۹
پاسداری از یاد شهدا کمتر از شهادت نیست