سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاج قاسم، خود را وقف اسلام و مسلمین کرد

جانشین رییس پلیس پیشگیری ناجای کل کشور گفت: "حاج قاسم" از ابتدای جوانی خود را وقف اسلام و مسلمین کرد و در این راه قائل به هیچ حد و مرزی نبود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر جانشین رییس پلیس پیشگیری ناجای کل کشور پس از حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهیدان به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

او در حاشیه این آیین با اشاره به اینکه امروز توفیقی حاصل شد که به زیارت مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی نائل شوم، گفت: حاج قاسم از ابتدای جوانی خودش را وقف اسلام و مسلمین کرد و در این راه قائل به هیچ حد و مرزی نبود.

او افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به انسان‌ها پایبند به این نبود، حتما فرد باید مسلمان یا شیعه باشد و در اتفاقاتی که بعد از بروز و ظهور داعش افتاد، رشادت‌های حاج قاسم هویدا شد.

سردار بنی اسدی فر تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی یک چهره برجسته تاریخی است که امیدوارم خون وی مورد شفاعت این مرزوبوم قرار بگیرد.

او به ویژگی‌های بارز این شهید مقاومت اشاره کرد و بیان داشت: این شهید مقاومت، مجری کتاب خداوند و مفسری برجسته بود.

جانشین رییس پلیس پیشگیری ناجا کل کشور با اعلام اینکه "حاج قاسم" شبانه روز عمر خود را در مسیر مطالعه برای مبانی اسلام، قرائت و تفسیر قرآن صرف می‌کرد، گفت: خوش به سعادت سردار شهید پورجعفری که در تمام طول عمر جوانیش همراه و همگام با حاج قاسم بود و بالاخره در جوار آن شهید والامقام آرمید.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.