سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۴ هزار شرکت صوری در کشور

معاون درآمد‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: ۴ هزار شرکت صوری در کشور شناسایی شده که با گرفتن وام‌های میلیاردی به اقتصاد کشور آسیب زده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد مسیحی معاون درآمد‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی و دارندگان کارت‌های پیله وری در بازارچه‌های مرزی که در محل فرمانداری ماکو و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، اظهار داشت: ۴ هزار شرکت صوری در کشور شناسایی شده است که این شرکت‌ها با گرفتن وام‌های میلیاردی ریشه اقتصاد کشور را پایمال می‌کنند.

معاون درآمد‌های مالیاتی سازمان امورمالیاتی کشور با بیان اینکه نظام مالیاتی کشور به وظایف قانونی خود عمل می‌کند، افزود: حذف مالیات کارت‌های بازرگانی و پیله‌وری، غیرقانونی است.

مسیحی با اشاره به این که در ۵ سال گذشته رشد درآمد‌های مالیاتی به بیش از ۲۰ درصد رسیده بود، ادامه داد: در ایام کرونایی درآمد‌های مالیاتی کشور ۵۰ درصد کاهش یافته است.

او از پیله وران و فعالان اقتصادی شهرستان خواست برای ادامه فعالیت اقتصادی خود حتما اقدام به تشکیل تعاونی کرده و درقالب تعاونی پیله‌وری فعالیت کنند.

معاون درآمد‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی ادامه داد: آماده هستیم مالیات‌های معوق پیله‌وران و فعالان اقتصادی را به صورت اقساط و پلکانی دریافت کنیم.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.