سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در سقز

فرماندار ویژه سقز از توزیع ۵ هزار و ۸۰۴ بسته معیشتی بین مردم شهر و روستای شهرستان سقز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کامیل کریمیان فرماندار ویژه سقز گفت: اولین مرحله این بسته‌ها در اوایل فرودین ماه که شامل ۲ هزار و ۲۰۰ بسته اقلام اساسی همچون برنج، روغن، مرغ و رُب توسط انجمن‌های مردم نهاد، موسسه‌های خیریه و بخشداری‌ها در میان اقشار کم درآمد توزیع شد.
او اضافه کرد: همچنین دومین مرحله این بسته‌ها شامل یک هزار و ۵۰۲ بسته در شهریورماه امسال به دست نیازمندان این شهرستان رسید.

فرماندار ویژه سقز افزود: در سومین مرحله هم یک هزار و ۵۰۲ بسته شامل برنج، مرغ، روغن مایع، رُب و شکر از طریق موسسه‌های خیریه، انجمن‌های مردم نهاد و بخشداری‌های تابعه توزیع شد.

کریمیان با بیان اینکه ۶۰۰ بسته بهداشتی و ضدعفون کننده در بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع شد، گفت: همچنین مبالغ زیادی نیز توسط جمعی از پیمانکاران و خیران حوزه عمران و سایر خیران برای تهیه ملزومات و تجهیزات پزشکی در شهرستان سقز جمع آوری شد.

او اظهار داشت: شهروندان، نهاد‌های مدنی و دولت سه ضلع اصلی مهار کرونا در سقز بودند که هم اکنون مهار نسبی کرونا با مشارکت همدلانه مردم، احساس مسوولیت سازمان‌های مردم نهاد و کمپین‌های مردمی و مجموعه دستگاه‌های اجرایی، درمانی، نظامی و انتظامی محقق شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.