سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی سپاهان: متاسفم که ۳ امتیاز بازی برابر پرسپولیس را نگرفتیم/ رقبای اصلی قهرمانی در نیم فصل مشخص می شوند

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی تیمش برابر پرسپولیس توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی این تیم برابر پرسپولیس اظهار کرد: ما در نیمه اول انتظار بازی بهتری را داشتیم، اما در نیمه دوم با توجه به تغییرات تاکتیکی وضعیت بهتری پیدا کردیم. از اینکه ۳ امتیاز را نگرفتیم متاسف هستم. مسئله‌ مهم، رفع تنش‌های بازی ۲ تیم بود و خوشحالم که اخلاق باعث شد خیلی مسائل را از دست ندهیم.

او افزود: بحث اخلاق مهم است که نباید فدای موضوع قهرمانی شود که همه تیم‌ها شامل هواداران، مربیان، کادر فنی و بازیکنان باید این بحث اخلاقی را رعایت کنند.

کی روش نیاز به آرامش دارد 

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره علت تعویض کی‌روش استنلی گفت: این بازیکن یک اسپاسم در ستون فقرات داشت و نیاز به آرامش دارد که اکنون نمی‌توانم دقیق درباره اش  صحبت کنم.

مرزبان درباره علت تعویض نورافکن بیان کرد: نورافکن اشاره کرد که بهتر است تعویض شود، چون در عضلاتش گرفتگی دارد و ما هم او را برای جلوگیری از تشدید مصدومیت تعویض کردیم.

موقعیت های بیشتری بعد از ورود خلعتبری داشتیم 

او درباره علت حضور خلعتبری در زمین مسابقه گفت: ما سعی کردیم با  یک مهاجم کاذب بازی کنیم تا توپ‌های پشت مدافعان را بگیرد و ضمن اینکه می‌خواستیم کناره‌های تیممان را فعال کنیم و خوشبختانه این مسئله هم اتفاق افتاد. ما موقعیت های بهتری بعد از ورود خلعتبری داشتیم.

ای کاش با دست پر به اصفهان برمی گشتیم

مربی سپاهان درباره درخشش لک در این بازی که ۴ توپ خوب را مهار کرد، گفت: این اتفاقات در یک بازی رخ می‌دهد. پرسپولیس دروازه بان خوبی دارد و همان طور که ما از دروازه بان تیم خودمان انتظار داریم توپ‌های مهار نشدنی را بگیرد، پرسپولیس هم همین انتظار را از دروازه‌بانش دارد.‌ ای کاش ما هم می‌توانستیم بازی را ببریم و با دست پر به اصفهان برگردیم، چون واقعا شانس خوبی در این دیدار داشتیم.

مرزبان درباره کیفیت مسابقات لیگ گفت: امسال حتی تیم‌هایی که بازیکنان زیادی از دست ندادند، تغییراتی در مدیریت داشتند. به طور مثال تیم سپاهان محرم نویدکیا را آورده و البته با این مربی می‌خواهد به سمت فوتبال نوین دنیا برود و بقیه باشگاه‌ها هم در تلاطم هستند تا ثبات پیدا کنند. بحث این نیست که تیم‌ها بهتر یا بدتر شده اند، بلکه موضوع این است که تغییرات در تیم‌ها زیاد است.

او بیان کرد: در اروپا تیم‌ها در طول فصل فقط یکی، ۲ تغییر دارند، اما در ایران حتی با تغییر مدیریت شرایط عوض می‌شود. تیم‌های فوتبال صنعت نفت، گل‌گهر، استقلال، پرسپولیس و  سپاهان در حیطه مدیریت دچار تغییرات شده‌اند. ما حتی باید نگاه ملی هم داشته باشیم که چگونه جلو می‌رویم و از طرفی به آکادمی‌ها هم نگاه داشته باشیم، چون متاسفانه به آن‌ها توجه نمی‌شود. اعتقاد دارم در نیم فصل شرایط مشخص و شرایط جدول به ۲ دسته تقسیم می‌شود و تیم‌های بالا و پایین معلوم خواهند شد. به طور حتم ۳، ۴ تیم هستند که رقبای اصلی قهرمانی خواهند شد و این موضوع در نیم فصل مشخص می شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علیاری
۲۱:۳۳ ۱۶ دی ۱۳۹۹
حیف شد ، لنگیا قصر در رفتند .