سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صیانت از نیروی کار اولویت حوزه بازرسی کار سیستان و بلوچستان است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: این اداره‌کل در راستای سیاست‌های وزارت متبوع در کنار توجه به ایجاد اشتغال جدید و حفظ مشاغل موجود موضوع صیانت از نیروی کار را با دقت و توجه بسیار پیگیری می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهرداد جهاندیده  در نشست هم اندیشی دوره ای با بازرسان کار سیستان و بلوچستان که با حضور دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان برگزار شد، اظهارداشت: صیانت از نیروی کار یکی از اولویت‌های مهم در این حوزه است و هیچ عامل بازدارنده‌ای نباید مانع انجام وظایف بازرسان کار در سراسر استان شود.

او  مسوولیت حوزه بازرسی کار در سیستان و بلوچستان را مضاعف و مهم بیان کرد و افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی برای جامعه هدف و انجام بازرسی‌های هدفمند با استفاده از ظرفیت دستگاههای اجرایی وظیفه مدار می‌تواند در کاهش حوادث ناشی از کار و بروز مخاطرات اثرگذار باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه محیط های کارگری امروزه از حساس‌ترین فضاها به شمار می‌رود، اظهارداشت: باید با ورود به موقع در مسائل حقوق و دستمزد و ایمنی کار و حفاظت فنی، مانع بروز مشکلات برای این قشر زحمتکش شد.

او گفت: اختصاص شعب ویژه رسیدگی به مسائل حوزه بازرسی و روابط کار در مراجع قضایی استان، یکی از اقدامات مورد توافق و در دست پیگیری است با دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان که در سایه تعامل و هم افزایی دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.