سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تصرف اراضی ملی بنی یکه در مرودشت

به منظور جلوگیری از زمین‌خواری و مقابله با متصرفان اراضی ملی مسحدثات غیرقانونی ایجاد شده در اراضی ملی پلاک بنی یکه شهرستان مرودشت رفع تصرف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید روستا رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت ، گفت: با تلاش نیرو‌های منابع طبیعی ۶۶ هزار مترمربع از اراضی ملی مجاور محدوده‌ای واگذار شده در منطقه بنی یکه  مرودشت رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.

او، بیان کرد: این عملیات به استناد تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع اجرا و اراضی تصرفی آزاد و به انفال بازگشت.

روستا، با هشدار قاطعانه به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به تصرف اراضی ملی می‌کنند تصریح کرد: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی همواره با آمادگی کامل با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و تخریب عرصه‌های مرتعی و جنگلی برخورد کرده  و در  این مسیر کوچک‌ترین اغماضی نمی شود.

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان مرودشت از بهره‌برداران و دوستداران طبیعت  درخواست کرد در کنار حفاظت از عرصه‌های طبیعی و ملی درصورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در این اراضی مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن شبانه‌روزی ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.