سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی و کشف ۱۶ فقره سرقت از باغ و ویلا‌های شهروندان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، باغات و ویلا‌های شخصی در سطح حوزه گلسار شهرستان ساوجبلاغ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی ساوجبلاغ قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که سرکرده باند سارقان اقدام به تشکیل باندی ۴ نفره کرده است و با شناسایی باغ و ویلا‌های خالی از سکنه، در ساعات مختلف روز با روش بالکن روی و تخریب فقل اقدام به سرقت لوازم داخل آن‌ها می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی، موفق شدند سرکرده باند که از سارقان و اوباش سابقه دار شهرستان است را در رابطه با این سرقت‌ها شناسایی وطی یک عملیات ضربتی نامبرده را در حین فروش اموال مسروقه دستگیر کنند.

او افزود: پس از دستگیری، متهم که چاره‌ای جز بیان حقیقت در پیش روی خود نمی‌دید در بازجویی‌های کارآگاهان به ۱۶ فقره سرقت با همدستی ۳ نفر از همدستانش اعتراف کرد.

سرهنگ سلیمانی با بیان این که تلاش برای شناسایی مالباختگان این پرونده ادامه دارد، گفت: در ادامه مخفیگاه متهمان دیگر پرونده نیز شناسایی شد که در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.