سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ آقایی خبر داد:

بازداشت سارقان کارگاه‌های صنعتی

رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۳ سارق کارگاه‌های صنعتی در محدوده جنوب غرب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حبیب آقایی رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس پلیس پیشگیری تهران بزرگ بیان کرد: با وقوع سه فقره سرقت از کارگا‌های صنعتی در محدوده جنوب غرب تهران و شکایت مال باختگان تیمی از ماموران کلانتری مسئولیت پرونده‌ها را بر عهده گرفته و برای تحقیقات مساله وارد عمل شدند.

وی عنوان کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد سرقت‌های صورت گرفته مشابه هم می‌باشند و این احتمال وجود دارد که تمامی سرقت‌ها توسط یک سارق یا گروهی از سارقان با همکاری یکدیگر انجام شده باشد.

رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس ابراز داشت: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه شب گذشته پانزدهم دی ماه یکی از گشت‌های انتظامی این کلانتری هنگام گشت زنی ۳ مرد را در حال بارگیری تعدادی از آهن آلات یک کارگاه صنعتی مشاهده کردند و با توجه به اینکه وضعیت موجود کمی مشکوک بود، به سمت آن‌ها تغییر مسیر دادند.

این مقام انتظامی افزود: زمانی که ماموران به سمت مردان مشکوک رفتند آن‌ها در حالی که سعی داشتند توجه ماموران را به خود جلب نکنند همچنان به کار خود ادامه می‌دادند و با اعتماد به نفس کامل طوری وانمود می‌کردند که گویی کارگاه متعلق به خود آن‌ها است؛ و در حال بارگیری از کارگاه خود می‌باشند. اما زمانی که در برابر سوالات فنی ماموران قرار گرفتند پاسخ‌هایی ضد و نقیض اظهار کردند که همین امر شک ماموران را برانگیخت و درصدد استعلام مشخصات مالک کارگاه برآمدند.

سرهنگ آقایی توضیح داد: با تماس ماموران با مالک کارگاه، وی اظهار داشت، افراد در حال بارگیری آهن آلات را نمی‌شناسد و به احتمال زیاد سارق هستند که بلافاصله هر ۳ مرد مشکوک توسط ماموران دستگیر شده و همراه اموال مسروقه به کلانتری انتقال یافتند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در کلانتری به جرم ارتکابی مبنی بر سرقت از کارگاه معترف شدند، اضافه کرد: همچنین متهمان در بازجوئی‌های اولیه به ۱۰ فقره سرقت دیگر اعتراف کردند و اظهار داشتند در صورتی که نگهبان کارگاه‌ها قصد داشتند از انجام سرقت آنان جلوگیری کند وی را با سلاح سرد تهدید می‌کردند.

این مقام انتظامی گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموالی سرقت شده توسط سارقان را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده از متهمان کماکان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.